čtvrtek 26.3.
10
Zdravím Tě!
Dnes (bez ohledu na to, jaké je aktuální datum, kdy toto čteš) proběhne kontrola, zda pravidelně pracuješ. Na konci hodiny vyfoť své zápisky v pravidlech a ve školním sešitě a pošli mi na mail. Chci ověřit, zda si zapisuješ.
Dnešní hodina – napiš do pravidel: Konstrukce čtyřúhelníků
Jako výklad učiva si dnes projdi prezentaci ze ZŠ z Chrudimi:
http://www.zspeska.cz/e_download.php?file=data/editor/132cs_1.pdf&original=VY_32_INOVACE_39a.pdf
Podle pokynů zapiš zápis, náčrtek a pak sestroj tento rovnoběžník do pravidel. Nezapomeň na závěr – úloha má 1 řešení v 1 polorovině.
Poté do školního sešitu napiš: Konstrukce čtyřúhelníků
Pod to str. 55/1.,2.,3.,4. – vždy pouze zápis + náčrtek a nech si místo na konstrukci, PK a závěr, ty dodáme příští hodinu, tedy v pondělí. Je hodně důležité, abyses zamyslel/a a zkusil/a náčrtky sám/sama. Nezapomeň do náčrtku zvýraznit, co znáš. Pokud víš, jak na to, doplň i podobně jako kdysi u trojúhelníků, co se kde protne.
Vyfoť pravidla od čtyřúhelníků do teď a školní sešit s opravou čtvrtletky a dalšími zápisy a pošli mi na mail. Potřebuji zjistit, zda pravidelně sleduješ mé hodiny. Do schránky u školy nic nedávej – nemůžeš-li poslat mailem fotky, alespoň se, prosím, ozvi!
Pro ty, kdo např. byli nemocní nebo z jiného důvodu se neozvali ve čtvrtek 26.3. – pošli nyní bez ohledu na to, co je za datum. Já tímto ověřuji, kdo, kdy, jak (a zda vůbec) pracuje.
Dnes vše.