pondělí 16.3.
3
Téma hodiny: Oprava 3. čtvrtletní práce
Během víkendu jsem opravila Tvou písemnou práci, obodovala a poslala mailem zpět. Pokud jsi mi dal/a práci na papíře do schránky, zkus se ozvat z nějakého mailu (svého, rodičů, …) a já pošlu hodnocení tam.
Do bakalářů známky zadám během dneška – nejdřív Ti chci říct, proč váha této známky nemůže být jako obvykle, tj. 10. Nemůže být taková proto, že jsi ji nepsal/a ve škole, tj. měl/a jsi k dispozici sešit a jiné lidi, kteří s řešením mohli pomoct (pokud jsi pomoc nevyužil/a je to SUPER). To samo o sobě není špatně, protože cílem je, abys to uměl/a spočítat, na druhou stranu jistě chápeš, že toto hodnocení není zcela objektivní. Proto váha této známky je „2“.
Zatím nevím, jak dlouho se budeš učit online, to neví nikdo. Takže ani nevím, zda budeme po Tvém návratu do školy psát podobné písemky jako po internetu. To ale zatím řešit nemusíme, pokud počítáš svědomitě a naučíš se to, budeš to přeci umět i nadále – a v matematice to tak je. Vzpomeň si, jak po vás chci např. i malou násobilku ze 3. třídy. Až se opět objevíš ve třídě spolu se spolužáky, neděs se, že hned budeme ze všeho znovu psát. Vím, že za tuto situaci v našem státě nemůžeš – ale ani já ne. Nějak to zvládneme, neboj.
Proto pracuj svědomitě, nech si libovolně pomoct nebo i pomoz ostatním, ale zamysli se nad vším, co píšeš do sešitu. Výhodou této formy výuky je i to, že můžeš pracovat svým tempem a dle potřeby se vrátit k již spočítaným příkladům.
Teď to slíbené autorské řešení:
7M_3_ctvrtletni_a 7M_3_ctvrtletni_b
Do školního sešitu napiš téma: Oprava 3. čtvrtletní práce
Pod to spočítej dle mého řešení to, cos měl/a chybně. Tvoji čtvrtletní práci rozhodně nevyhazuj, založíme ji časem ve škole jako doklad, že jsi počítal/a. Zatím ji nech u sebe.
Dnes vše. Sleduj ČT, slibují zajímavé pořady pro školáky 🙂