středa 18.3.
5.
POZOR ZMĚNA – PO DNEŠNÍ PORADĚ (DLE INSTRUKCÍ) PŘECHÁZÍM NA SLOVNÍ HODNOCENÍ, PROTO Z BAKALÁŘŮ ZMIZÍ ZNÁMKY Z PÍSEMKY NA VÁLEC.
PRO TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ SMYSLUPLNĚ VYUŽÍT ČAS KE SVÉMU VZDĚLÁVÁNÍ A MAJÍ TU MOŽNOST, PŘIKLÁDÁM DALŠÍ NÁMĚTY. DNES MĚLA BÝT ČTVRTLETNÍ PRÁCE, MYSLÍM, ŽE JE DOBRÝ NÁPAD, ABYS TO SPOČÍTAL – I KDYŽ PŘEDEM VÍŠ, ŽE V BAKALÁŘÍCH ZNÁMKA NEBUDE. NAŠIM SPOLEČNÝM CÍLEM JE (NAKOLIK TO PŮJDE) POSOUVAT SE VPŘED A SMYSLUPLNĚ VYUŽÍT ČAS. NĚJAK SE S CELOU SITUACI MUSÍME POPRAT, KAŽDÝ DLE SVÝCH MOŽNOSTÍ.
MATEMATIKA JE ZVLÁŠTNÍ V TOM, ŽE JE POTŘEBA POČÍTAT PRAVIDELNĚ. KDYŽ ZADÁM PRÁCI NA TÝDEN A TY JI UDĚLÁŠ ZA JEDEN DEN, ABYS PAK CELÝ TÝDEN NEMUSEL ZROVNA MATEMATIKU ŘEŠIT, NEMÁ TO TAKOVÝ EFEKT, JAKO KDYŽ KAŽDÝ DEN SPOČÍTÁŠ KOUSEK. CHCEŠ-LI NEBO MUSÍŠ PŘESTO JÍT TOUTO CESTOU, POČKEJ SI V KLIDU NA PÁTEK A PAK ZPĚTNĚ VYPOČÍTEJ ZA CELÝ TÝDEN, I TO JE MOŽNOST.
Dnešní hodina tedy zde:
téma: 3. čtvrtletní práce z matematiky – domácí
Zadání:
Vypočítej ji na zvláštní list papíru, nahoru napiš 3. čtvrtletní práce z matematiky – domácí, vedle podpis a 8. třída.
Řešení zde pověsím v pátek, do té doby možno posílat práce, které budou zahrnuty do slovního hodnocení.