Domácí příprava 18.-24.5.2020 (Sychrová)
Dobrý den, milé děti, vážení rodiče,
dnes se podíváme na další slovíčka 8. lekce a opět se budeme věnovat počasí – vyplníme si pár cvičení v pracovním sešitě. 🙂
Pracovní sešit, str. 92 – Unit 8
- označte si tato slovíčka a začněte se je postupně učit:
- boots – vysoké boty
- camp – tábor/tábořit
- coat – kabát
- flash – blesk/blikat (světly)
- gloves – rukavice
- harness – bezpečnostní lano
- helicopter – helikoptéra
- helmet – helma
- knees – kolena
- pilot – pilot/pilotka
- river – řeka
- robot – robot
- shoulders – ramena
- tent – stan
- today – dnes
- torch – baterka
- wave – mávat
Učebnice, str. 57, cv. Talk about the photos
- prohlédněte si obrázky jednotlivých měst a zamyslete se, jaké počasí je na fotografiích zachyceno
- poté se podívejte z Vašeho okna a zamyslete se, jak byste popsali počasí, které z něj vidíte – odpovezte na otázku „What´s the weather like today?“ – „Jaké je dnes počasí?“
- VÝSTUP: Do svého sešitku si nadepiště Učebnice, str. 57, cv Talk about the photos. K tomuto nadpisu mi vždy jednou anglickou větou popište, jaké počasí vidíte na každém obrázku. Připište také – opět jednou anglickou větou, jaké počasí je dnes tady u nás.
Pracovní sešit, str. 70, cv. 1
- nejprve si prohlédněte jednotlivé obrázky
- poté si pusťte nahrávku a dle ní očíslujte čísly 1 až 6 obrázky v pořadí, v jaké se o nich v nahrávce mluví
- VÝSTUP: vyfocené vypracované cvičení
Pracovní sešit, str. 72, cv. 1
- prohlédněte si oblečení dětí na obrázku
- pak si pusťte nahrávku – otázky zodpovězte zakroužkováním písmene, které označuje to dítě, které má na sobě dotazované oblečení
- VÝSTUP: vyfocené vypracované cvičení
Vážení rodiče,
pokud máte tu možnost, vyfocené VÝSTUPY mi, prosím, zašlete ke kontrole nejpozději do příštího pondělí, tedy do 25.5., na e-mailovou adresu alice.sychrova@zstrebovska-ustino.cz.
Předem Vám moc děkuji.
S pozdravem
pí. uč. Sychrová
(Na e-maily reaguji chronologicky. Prosím Vás proto o strpení, pokud jsem Vám ještě nestihla odpovědět. Předem Vám děkuji za trpělivost.)