Domácí příprava 30.3.- 5.4.2020 (Sychrová)
Pracovní sešit, str. 59, cv. 1 – poslech
- očíslujte obrázky dle nahrávky
Pracovní sešit, str. 60, cv. 1 – poslech
- dokreslete každé postavě vlasy (barvu a délku) dle nahrávky
Pracovní sešit, str. 62, cv. 1 – poslech
- očíslujte postavy (lidi a zvířata) na obrázku dle nahrávky
Učebnice, str. 53 – čtení s porozuměním
- přečtěte si další z Gregvých dopisů a pokuste se jej přeložit (všechna slovíčka byste již měli znát)
- zodpovězte 2 otázky pod dopisem dle toho, co jste se dozvěděli z Gregova dopisu: Who´s Dan? (Kdo je Dan?) Who´s Archie? (Kdo je Archie?)
Pracovní sešit, str. 66, cv. 1
- představte si, že jste Polly a popisujete svoji kamarádku Holly
- s pomocí slovíček v bílém rámečku nad Hollyiným obrázkem doplňte Pollyin popis Holly („glasses“ – „brýle“)
Pracovní sešit, str. 66, cv. 2
- do ozdobného rámečku vlevo nakreslete jednoho svého kamaráda/kamarádku/člena rodiny (maminku, tatínka, sourozence, babičku, dědečka…)
- dle Vašeho obrázku nakreslenou postavu popište podobně, jako Polly popisovala Holly ve cvičení 1
- 1. věta = doplňte jméno nakreslené postavy
- 2. věta = před „´s“ (zkrácená verze slovesa „is“ – „je“) doplňte jméno nakreslené postavy, za „´s“ doplňte, zda je nakreslená postava vysoká/nízká
- 3. věta = před „´s got“ (zkrácená verze slovesa „has got“ – „má“) doplňte vhodné osobní zájmeno „on“ – „he“ nebo „ona“ – „she“, za „´s got“ doplňte, jaké má nakreslená postava vlasy (délku a barvu), za „and“ doplňte barvu očí nakreslené postavičky