Domácí příprava 23.3.-29.3.2020 (Sychrová)
Dobrý den, vážení rodiče, milí žáci,
omlouvám se Vám za pozdější zadání úkolů z anglického jazyka pro tento týden. Bohužel jsem řešila technické problémy s připojením k internetu, které jsou snad dnešním dnem již zažehnány. V zadání pro tento týden proto beru v úvahu kratší dobu, kterou mají žáci na vypracování jednotlivých úkolů.
Předem děkuji za Vaši trpělivost a pochopení. 🙂
Učebnice, str. 44, cv. 6
- zezadu do svých sešitů na gramatiku si nadepište “Uč., str. 44, cv. 6”
- vytvořte alespoň 3 záporné věty s použitím „as … as“ – „tak … jako“ (místo teček použij 1. stupeň přídavných jmen jako to vidíte v oranžovém rámečku)
- v každé větě použijte jiné přídavné jméno, s jehož pomocí se porovnáte s ostatními žáky ve Vaší polovině třídy
- např. I´m not as short as Terka.
Učebnice, str. 44, A PUZZLE
- zezadu do svých sešitů na gramatiku si nadepište “Uč., str. 44, A PUZZLE”
- postupujte dle pokynů v modrém rámečku a nakonec zodpovězte 2 otázky nad modrým rámečkem
Učebnice, str. 44, cv. 7
- zezadu do svých sešitů na gramatiku si nadepište “Uč., str. 44, cv. 7”
- doplňte slovíčka v zeleném rámečku do vět tak, aby věty dávaly smysl
- věty nemusíte opisovat celé, do sešitu si stačí zapsat pouze chybějící slovíčka ve vazbě „as … as …“ a k nim překlad do češtiny – např. 1) as white as ghost – tak bílý jako duch, 2) …
Učebnice, str. 44, cv. 8
- zezadu do svých sešitů na gramatiku si nadepište “Uč., str. 44, cv. 8”
- do prvních vět doplňte názvy vyučovacích předmětů (dle Vašeho názoru) – který je zajímavý, který je zajímavější, který je nejzajímavější…
- z ostatních řádků vytvořte věty s použitím stupňování přídavného jména v závorce (dle stejného principu jako v prvních větách)
Učebnice, str. 45, WORD WATCH
- zezadu do svých sešitů na gramatiku si nadepište “Uč., str. 45, WORD WATCH”
- nejprve se podívejte důkladně na obrázek, poté si přečtěte text vpravo „Accident in Church Street“
- poté do svých sešitů napište slova, která v textu chybí (v textu i na obrázku jsou označená čísly 1 – 10 a čísla v textu odpovídají číslům na obrázku)