čtvrtek 19.3.
6
Zdravím Tě!
Dnes píšeme domácí čtvrtletní práci. Přesněji řečeno dnes ji zadám, času na řešení bude dost i v dalších dnech. Ale vydrž.
Včera jsem v hodině fyziky pověsila pro kontrolu výsledky příkladů z pondělí. Píšu to i sem, nevím, zda si to zaregistroval/a.
Zkontrolovala jsem Tvou písemku a smekám před celou třídou, že jste se ozvali všichni! Wow! Užasné. Zde je autorské řešení:
Objevily se dotazy, proto píšu sem: známka za písemku není, pouze jsem napsala slovní hodnocení, jak už bylo info včera. Myslím, že to tak bude o hodně efektivnější – můžeš mi bez obav ze špatné známky poslat Tvou verzi, já se mrknu, co je ok a co ne, pošlu zpět. Až se uvidíme ve škole, tak se uvidí, jakým způsobem pokračovat ve známkování. Rozhodně se neboj, že ze všeho budeme hned znovu psát. Vím, že to je náročná a nejistá doba, pro mne taky. Ale už jsem se naučila plavat v záplavě mailů od 4 tříd tak, aby se nic neztratilo 🙂 a smířila se s tím, že se zatím neví, jak to bude. Nějak to dopadne. Člověk se holt celý život učí novým věcem.
K písemce: jeden nápad přínosný pro všechny – v druhé úloze, kde a2 ≠ 0 se objevilo řešení, že a ≠ ± 0. Tady pozor, nula stojí jako rozhraní mezi kladnými a zápornými čísly, nemá znaménko. Proto v tomto případě (a jemu podobných) se uvede pouze, že a ≠ 0.
Zde tedy zadání dnešní čtvrtletky: M9_3_ctvrtletni_prace_domaci
Nakonec jsem tam nechala i tu úlohu na lomené výrazy, protože díky slovnímu hodnocení o nic nejde a budoucí maturanti to budou mít třeba i dobře. Není tak těžká jako pondělní cvičení, zkuste všichni.
V pondělí pověsím řešení. Do té doby možno posílat práce, které slovně ohodnotím.
PS. Neopisuj, jo? Akorát mi přiděláváš práci, když pak píšu několikrát ten stejný komentář. Můžeš se samozřejmě radit s kýmkoliv nebo čímkoliv, ale pak napiš, co Tě napadlo. A když to nevíš, napiš, že nevíš a jedem dál. Známka za to nebude – to je už teď jasné. Mým cílem je zjistit, jak jsi pobral/a tuto látku.
Dnes vše.